Οδοντιατρική Περίθαλψη για όλες τις ηλικίες

Πλήρης Οδοντιατρική Περίθαλψη για όλες τις ηλικίες

40 ΧΡΟΝΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ

Οδοντιατρεία Χονδροκούκη

Η εμπειρία των τελευταίων 40 ετών, μας βοήθησε να δημιουργήσουμε μια άρτια εξοπλισμένη οδοντιατρική κλινική στην περιοχή του Πειραιά. Φροντίσαμε την στελέχωση της με μελή της οικογενείας μας καθένα εκ των οποίων κατέχει μια οδοντιατρική ειδικότητα που μας βοηθά στην σωστή και υπεύθυνη αντιμετώπιση όλου του φάσματος των οδοντιατρικών περιστατικόν.

Παιδοδοντία

Για τους μικρούς μας φίλους...

Υπηρεσίες

Αισθητική Οδοντιατρική

• Λεύκανση
  • Όψεις πορσελάνης και ρητίνης

Υπηρεσίες

Εμφυτεύματα

Ποιοί Είμαστε

Υπεύθυνη αντιμετώπιση όλου του φάσματος των οδοντιατρικών περιστατικόν

ΗΛΙΑΣ ΧΟΝΔΡΟΚΟΥΚΗΣ

ΕΙΡΗΝΗ ΧΟΝΔΡΟΚΟΥΚΗ

ΠΕΤΡΟΣ ΧΟΝΔΡΟΚΟΥΚΗΣ

ΑΝΝΑ ΧΟΝΔΡΟΚΟΥΚΗ

Συχνές Ερωτήσεις

Most frequent questions and answers

I am item content. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar leo.

I am item content. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec mattis, pulvinar dapibus leo.

I am item content. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

I am item content. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

I am item content. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Stay in Touch

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

Copyright 2019 © All rights Reserved.